Jelmaan Raya 2008

9 Comments »
Assalamualaikum pd rakan2 ku sekalian tak kira mana jua korang berada..

Sempena raya aidil
fitri yang bakal menjelma sekejap lagi.. aku nak ambik kesempatan kat korang nak ucapkan selamat berposa terlebih dahulu sebelum yambut raya.. aku arap korang suma full posa tahun ni.. Minta2 la korang suma full yee.. Hahaha..

Pada member2 yang da berkerjaya tu.. Sambil2 shoping ti
me2 menjelang raya ni.. Diharapkan gak korang tak terlupa membayar zakat fitrah.. Jan buat pura2 lupa plak.. Da ada duit sendiri da korang tu..


Dan kat member yang ambik cuti balik kampung nun jauh kat sana tuk beraya plak kecuali Hulu Langat & KL area.. Hati2 masa memandu tu terutamanya keta Honda color BLACK milik timbalan pengarah.. Hahaha..


Kepada member yang ego tak nak balik beraya tahun ni dan masih berada di bumi Sabah terutamanya saudara Faiz, Atan & Ameer.. Sila Berkunjung ke rumahku berhari raya.. Tapi memandangkan si Faiz ni bakal men
jadi orang Sabah.. Macam susah sket kot bawa dia ni beraya p umah aku.. Biasa la.. PAKEJ mahal kn.. Kena ikut bakal mentuanya beraya tempat lain kali.




Ni la muka2 member yang ndak balik beraya tahun ini.. Masing2 punya agenda sendiri kononnya..


Akhir kata buat kengkawan ku.. Skali lagi aku nak ucap SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI dan aku nak mintak HALALKAN SEMUA yang telah diberikan, terambil daripada korang.. Baik yang kelihatan mahupun yang tak berapa kelihatan.. Gulpp.. Selain tu, aku gak MEMOHON KEMAAFAN dari korang andai kata sepanjang tinggal sebumbung dulu ada kesalahan dan kesilapan yang aku lakukan.. Baik dalam sedar mahupun tak sedar...



10:10 PM

9 Responses to "Jelmaan Raya 2008"

mr. zharie Says :
September 22, 2008 at 11:10 AM

Selamat Hari raya ziz..
Maaf Zahir Batin.. aku banyak buat salah pada mu, mengutuk2 mu, jahat kan aku, maaf zahir batin..

Unknown Says :
September 23, 2008 at 9:43 AM

en atan....
kita nak raya kat mane ni?
isk2...
sedih2 beraya nun jauh dari tempat tinggal...
huhu...

Anonymous Says :
September 23, 2008 at 7:43 PM

hahaha.. terharunya aku.. ehh.. jemputla dtg umah.. msg rayim tuk serta gangbang raya tmpt ak..

mr. zharie Says :
September 24, 2008 at 12:06 AM

oi faiz, kita raya kat karambunai sempoi kot..
ko nak sedih pasal apa, tunang dah ada lg sedih ka.

Anonymous Says :
September 26, 2008 at 8:11 PM

Alo kekawan.. Sempena bulan baik hari baik, aku nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir batin kepada kekawan sekalian.. anggapla slp dan slhku sebagai gurauan k.. Mat, ajiz, bam,atan,raim,mirun, thanks alot.. teringat aku time buat open house kat kf, meriah sungguh. walaupun beraya ngan kekawan, tp pengalaman tu tak akan ku lupakan.. hehehe

(Jai Tx4101)

Thanks a lot Dude,,......

z ! z a w Says :
September 26, 2008 at 8:41 PM

jaito.. TX ko ndak mau kasi jual sama ak ka.. kan ko da ada keta..
jual murah je dkt aku.. amacam?..

Anonymous Says :
September 26, 2008 at 9:30 PM

alamk... motor bersejarah tuu, ada lagi bekas " si kedot yang aku bw petang2 tu" hehehehe... khazanah tu pren... hehehehe.. aku jual kreta aku la.. kekawan rm50k sudah.. Br sembur warna, pearl white.. amcm? berminat? kalu nak, aku caj skit dengan kos anta naik kapal.. hehehehehe


Jaito

Anonymous Says :
September 27, 2008 at 2:06 AM

ko ni jaito.. kasi jual saja maa tu ko nya motor TX.. siok tu nk bawa.. lower plak tu.. kuikui.. keta ak ndak mau..

mr. zharie Says :
October 20, 2008 at 3:00 PM

jaito.. ada projek ka??

Post a Comment